Reklama

Dariusz Miłek: należy zakazać krótkiej sprzedaży

Przy udanej emisji i otrzymaniu pomocy z tarczy, jesteśmy w stanie funkcjonować w obecnym kształcie do końca roku nawet przy dłuższym i silniejszym kryzysie – mówi nam Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC (cały wywiad w czwartkowej Rzeczpospolitej").

Aktualizacja: 22.04.2020 21:25 Publikacja: 22.04.2020 16:29

Dariusz Miłek: należy zakazać krótkiej sprzedaży

Foto: materiały prasowe/Piotr Małecki

Założyciel i główny akcjonariusz spółki odniósł się do tematu krótkiej sprzedaży. Skąd to pytanie? Aktualnie (na 22 kwietnia br.), według rejestru prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, aż trzy zagraniczne podmioty finansowe „grają" na spadek wartości akcji CCC (jeden z nich zajął pozycję krótką 21 lutego, wtedy akcje kosztowały ok. 90 zł).

- Uważamy, że w tej sytuacji powinien zostać wprowadzony zakaz gry na krótko. Mamy teraz status firmy zamrożonej – mamy towar na magazynach, poczyniliśmy wszystkie inwestycje, czekamy tylko aż się otworzy gospodarka i zaczniemy znów w pełni działać – mówi Miłek i dodaje: Spodziewamy się, że tych co grają na krótko po kryzysie nie będzie już w firmie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marzena Tabor-Olszewska: Noszenie futer to żadna konieczność. To fanaberia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Nowy gatunek poznawczy. Zaufanie w epoce agentów AI
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Krócej znaczy drożej. Pilotaż skróconego czasu pracy to ukryta podwyżka w urzędach
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Niepewność, która uderza w nas wszystkich
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Budżetowa hulaj dusza, ale piekło jest
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama