Reklama
Rozwiń
Reklama

Piotr Mazurkiewicz: Schabowy przy palmie czy telewizji

Biura podróży stają na głowie, aby zachęcić do wyjazdu za granicę nawet osoby nieznające języków i bojące się wyjazdów. Nowym pomysłem jest uruchamianie tzw. polskich stref w zagranicznych kurortach. Zawartość menu, obsługa hotelowa – wszystko w ojczystym języku.

Aktualizacja: 29.11.2016 21:05 Publikacja: 29.11.2016 20:51

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Pojawia się wtedy pytanie, po co wyjeżdżać za granicę, aby spędzać wakacje w otoczeniu rodaków, jedząc dania przynajmniej przypominające polskie i nie ruszać się z hotelu. Przecież jednym z argumentów na rzecz podróżowania jest poznawanie nowych miejsc, kultur i smaków.

Oferta biur podróży to coraz mocniejsze lansowanie modelu wypoczynku w systemie all inclusive – płacisz raz i wszystko masz w cenie. Jedzenie, przekąski, alkohole (dodajmy lokalne) – zatem najlepiej nie ruszać się znad basenu (miejsce zarezerwowane ręcznikiem o 6 rano), jeść i pić cały dzień. To triumf ilości nad jakością – napisała w jednym z felietonów pisarka Dorota Masłowska. Zamykanie się w narodowym sosie nie jest polską specjalnością. W otoczeniu swoich i z mdłą kuchnią uwielbiają wypoczywać Brytyjczycy, Niemcy czy Amerykanie. Zatem dołączamy do elity!

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama