fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Co dalej z komórkowymi spec-markami

Bloomberg
Heyah, Nju.mobile, Plush – submarki dużych operatorów mobilnych nie znikną, bo pełnią ważną rolę, uważają eksperci.

Pół miliona klientów kontraktowych ma Nju.mobile, submarka Orange Polska oferująca usługi prepaid i abonamentowe przez internet – dowiaduje się „Rzeczpospolita". Dane te potwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. To o 150 tys. więcej niż we wrześniu 2016 r. i ważny moment dla projektu, który w przyszłym roku skończy pięć lat.

W sumie Nju.mobile ma obecnie ok. 800 tys. użytkowników, czyli mniej niż przed rokiem. Statystykom w segmencie prepaid zaszkodziła – jak i innym telekomom – tzw. ustawa antyterrorystyczna.

Nju nie jest pierwszym projektem operatora infrastrukturalnego tego typu. Najstarszą komórkową submarką (w 2018 r. kończy 15 lat) jest Heyah, którą Polska Telefonia Cyfrowa (dziś T-Mobile Polska) wprowadziła na przełomie 2003 i 2004 r. z wielkim rozmachem marketingowym.

– Heyah może się pochwalić stabilną i aktywną bazą użytkowników, dlatego jest dla T-Mobile ważnym aktywem. W 2018 roku oferta Heyah zostanie rozwinięta i rozbudowana, m...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA