fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Prawo i Sprawiedliwość

Krystyna Pawłowicz o "wytresowanej uprzejmości w bankach"

123RF
Krystyna Pawłowicz z PiS apeluje na swoim profilu na Facebooku, by zerwać z praktyką "wytresowanej" grzeczności w bankach, która wymaga od szeregowych pracownic tych instytucji witania i żegnania interesantów na stojąco.

"Może niech członkowie zarządów i różni kierownicy wymyślający te procedury sami staną w drzwiach i uprzejmie witają tych, na których zarabiają krocie" - proponuje posłanka PiS.

I zaznacza, że "dokonanie operacji finansowej w banku nie wymaga, wzorem zachodnich mód, upokorzenia pracownika".

Pawłowicz zaznacza przy tym, że często w relacji pracownik banku-klient ten drugi jest "młodym mężczyzną", a ten pierwszy "kobietą w średnim wieku". - Zrywanie się pracownic na baczność i żegnanie w taki sam sposób, jest nie tylko szkodliwe dla zdrowia, ale i głęboko upokarzające pracowników banku, szczególnie kobiety - podkreśla.

Procedury, które zakładają w jaki sposób pracownik banku ma traktować klienta posłanka PiS określa mianem "korporacyjnej, bankowej tresuro-procedury".

"Niech banki nie przesadzają w sztucznej, żenującej, wytresowanej i zawstydzającej samych pracowników - 'uprzejmości'" - apeluje.

"Mnie osobiście taka praktyka uprzejmości członków zarządu banków kosztem jego pracowników wprawia w zażenowanie, sprawia mi przykrość" - podkreśla na koniec posłanka. I zapewnia, że "klientom starczy uprzejmość i uśmiech obsługi".

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA