Reklama

Firmy uczą się dbać o dobre relacje z kandydatami do pracy

W czasach ostrej konkurencji o pracowników coraz ważniejszym atutem staje się dobry wizerunek, który wzmacniają pozytywne doświadczenia z rekrutacji.

Publikacja: 08.10.2019 21:00

Firmy uczą się dbać o dobre relacje z kandydatami do pracy

Foto: Fotorzepa, Wojciech Jakubowski

O ile jeszcze przed dwoma laty niespełna jedna trzecia kandydatów do pracy oceniała, że pracodawcy dbają o dobre relacje z potencjalnymi pracownikami, o tyle w tym roku uważa tak już co drugi z uczestników badania „Candidate Experience w Polsce" platformy eRecruiter. – To wyraźny sygnał pozytywnych zmian, które zaszły w Polsce w procesach rekrutacyjnych – twierdzi Julia Urbańska, menedżer w eRecruiter.

Jak dodaje, wyniki tegorocznego raportu pokazują, że kandydaci są świadomi swoich potrzeb rekrutacyjnych i oczekiwań wobec firm, a jednocześnie są też coraz przychylniej nastawieni do działań podejmowanych przez pracodawców. W dużej mierze jest to zasługa przedsiębiorstw, które doceniają znaczenie dobrego wizerunku zarówno wśród klientów, jak również wśród pracowników, także tych potencjalnych.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Poszukiwanie pracy
Polscy studenci docenili możliwości kariery nad Wisłą
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Poszukiwanie pracy
Warto umieć szukać pracy z polecenia
Poszukiwanie pracy
Ministerstwo Cyfryzacji rekrutuje pracowników. Ile można zarobić?
Poszukiwanie pracy
Kandydatom brakuje ofert pracy, a firmom kandydatów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Poszukiwanie pracy
Lipiec ożywił rekrutacje. W których branżach było więcej ofert pracy?
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama