Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.10.2019 21:00 Publikacja: 08.10.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Wojciech Jakubowski
O ile jeszcze przed dwoma laty niespełna jedna trzecia kandydatów do pracy oceniała, że pracodawcy dbają o dobre relacje z potencjalnymi pracownikami, o tyle w tym roku uważa tak już co drugi z uczestników badania „Candidate Experience w Polsce" platformy eRecruiter. – To wyraźny sygnał pozytywnych zmian, które zaszły w Polsce w procesach rekrutacyjnych – twierdzi Julia Urbańska, menedżer w eRecruiter.
Jak dodaje, wyniki tegorocznego raportu pokazują, że kandydaci są świadomi swoich potrzeb rekrutacyjnych i oczekiwań wobec firm, a jednocześnie są też coraz przychylniej nastawieni do działań podejmowanych przez pracodawców. W dużej mierze jest to zasługa przedsiębiorstw, które doceniają znaczenie dobrego wizerunku zarówno wśród klientów, jak również wśród pracowników, także tych potencjalnych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zdecydowana większość młodych Polaków studiujących za granicą już nie planuje pozostać tam na stałe. Myślą o pow...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dobry networking – czyli umiejętność budowania zawodowych kontaktów – pomaga w karierze i szukaniu pracy. Pod wa...
Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało w tym tygodniu dwa ogłoszenia o pracę. Resort szuka nowych pracowników na s...
Podczas gdy kandydaci do pracy narzekają na mniejszy wybór i słabą jakość ofert pracy, pracodawcy coraz częściej...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Po słabym czerwcu, miniony miesiąc przyniósł ożywienie rekrutacji, widoczne szczególnie w branżach technicznych...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas