Reklama
Rozwiń

Firmy uczą się dbać o dobre relacje z kandydatami do pracy

W czasach ostrej konkurencji o pracowników coraz ważniejszym atutem staje się dobry wizerunek, który wzmacniają pozytywne doświadczenia z rekrutacji.

Publikacja: 08.10.2019 21:00

Firmy uczą się dbać o dobre relacje z kandydatami do pracy

Foto: Fotorzepa, Wojciech Jakubowski

O ile jeszcze przed dwoma laty niespełna jedna trzecia kandydatów do pracy oceniała, że pracodawcy dbają o dobre relacje z potencjalnymi pracownikami, o tyle w tym roku uważa tak już co drugi z uczestników badania „Candidate Experience w Polsce" platformy eRecruiter. – To wyraźny sygnał pozytywnych zmian, które zaszły w Polsce w procesach rekrutacyjnych – twierdzi Julia Urbańska, menedżer w eRecruiter.

Jak dodaje, wyniki tegorocznego raportu pokazują, że kandydaci są świadomi swoich potrzeb rekrutacyjnych i oczekiwań wobec firm, a jednocześnie są też coraz przychylniej nastawieni do działań podejmowanych przez pracodawców. W dużej mierze jest to zasługa przedsiębiorstw, które doceniają znaczenie dobrego wizerunku zarówno wśród klientów, jak również wśród pracowników, także tych potencjalnych.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Poszukiwanie pracy
Rekordowe zainteresowanie zmianą pracy. Które branże są najbardziej narażone na rotację?
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Poszukiwanie pracy
To jest już rynek pracodawcy. Kandydaci szturmują oferty
Poszukiwanie pracy
Fala zwolnień pogorszyła nastroje pracowników
Poszukiwanie pracy
Więcej firm chce zatrudniać niż zwalniać
Poszukiwanie pracy
Startuje Program Kariera - szansa na elitarne płatne praktyki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama