fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Polityka

Pięć najlepszych spotów w tej kampanii

Twitter/Michał Dworczyk
To nie była kampania, której ważnymi punktami - jak to bywało kiedyś - spoty ogólnokrajowe. Ale wiele z klipów publikowanych przez partie czy przede wszystkim indywidualnych kandydatów zasługuje na wyróżnienie przez swoją kreatywność czy niebanalne przesłanie. Oto pięć najlepszych z nich.
Jestem słoikiem - Krzysztof Mazur

O czym może być kampania senacka? Jak się okazuje, nie tylko o sprawach senackich. Może być o wszystkim. Krzysztof Mazur miał na swoją pomysł i realizował ją konsekwentnie. W Senacie (kandyduje z PiS) były szef Klubu Jagiellońskiego chce walczyć o to, by jego miasto było lepsze. O Krakowie i jego problemach opowiada w swoim klipie, który pod względem realizacji i pomysłu jest jednym z najlepszych w tych wyborach. 

Mam głos - Agnieszka Dziemianowicz-Bąk

Kandydująca z ostatniego miejsca we Wrocławiu Agnieszka Dziemianowicz-Bąk w kampanii pro-frekwencyjnej łaczy “pokoleniowy” przekaz kampanii Lewicy z wypowiedziami kobiet z różnych pokoleń 

Oddajemy głos seniorom - PSL 

 Seniorzy to jedna z najważniejszych i rosnących grup wyborców. PSL kieruje do nich swój flagowy projekt “Emerytura bez podatku”. Spot ludowców (emitowany w bezpłatnych czasach antenowych) w fabularnej formie pokazuje kłopoty seniorów i niespełnione obietnice PiS. 

Spadochroniarz - Dworczyk 

Trudno przekuć słabości w pozytywy, zwłaszcza w kampanii wyborczej. Ale Michał Dworczyk pokazuje w swoim klipie, że można to zrobić. Obraca zarzuty, że jest “spadochroniarzem” w swój atutu i pokazuje to, co zrobił dla regionu. 

Jestem mniejszością - Monika Rosa

Jestem posłanką. I jestem mniejszością. Chodźmy głosować i bądźmy większością - mówi Monika Rosa w swoim “mobilizacyjnym” klipie posłanka Nowoczesnej Monika Rosa. Pokazuje, że można proste przesłanie zaprezentować w ciekawy i nowy sposób.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA