Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.04.2018 09:45 Publikacja: 26.04.2018 18:58
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
Obecnie reklamy i telesprzedaż nie mogą zajmować więcej niż 12 minut w ciągu godziny zegarowej. Ten limit zostałby ograniczony do 4 minut – wynika z petycji, którą wniosło do Senatu Stowarzyszenie Interesu Społecznego Wieczyste.
Prezes stowarzyszenia Daniel Alain Korona mówi „Rzeczpospolitej", że „tego nie da się już oglądać". – Nawet gdy przerzuca się z jednego kanału na inny, znów trafia się na reklamę. Przybiera to już charakter prania mózgu, szczególnie młodych odbiorców – argumentuje. Dodaje, że na ograniczeniu reklam telewizje mogłyby paradoksalnie zyskać, zwiększając swoją oglądalność.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Warszawa zajęła 56. miejsce w najnowszym rankingu QS Best Student Cities 2026, który ocenia miasta na całym świe...
W najnowszym odcinku „Politycznych Michałków” Michał Szułdrzyński i Michał Kolanko zastanawiają się, dokąd zmier...
Po 13 latach nieobecności, Wizz Air ogłosił powrót na lotnisko Warszawa-Modlin. Roland Tischner, dyrektor ds. op...
Ponad 8 mln zł odszkodowań wypłacili już ubezpieczyciele osobom poszkodowanym w pożarze w Ząbkach. W budynku ube...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
W ciągu ostatnich dwóch lat z warszawskich podwórek ubyło ponad 2130 kotów wolno żyjących – wynika z danych urzę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas