Reklama

Senat szykuje gorzką pigułkę dla Jacka Kurskiego

Mimo sprzeciwu prezesa TVP druga izba parlamentu pracuje nad ustawą ograniczającą dozwolony czas reklamowy.

Aktualizacja: 27.04.2018 09:45 Publikacja: 26.04.2018 18:58

Senat szykuje gorzką pigułkę dla Jacka Kurskiego

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Obecnie reklamy i telesprzedaż nie mogą zajmować więcej niż 12 minut w ciągu godziny zegarowej. Ten limit zostałby ograniczony do 4 minut – wynika z petycji, którą wniosło do Senatu Stowarzyszenie Interesu Społecznego Wieczyste.

Prezes stowarzyszenia Daniel Alain Korona mówi „Rzeczpospolitej", że „tego nie da się już oglądać". – Nawet gdy przerzuca się z jednego kanału na inny, znów trafia się na reklamę. Przybiera to już charakter prania mózgu, szczególnie młodych odbiorców – argumentuje. Dodaje, że na ograniczeniu reklam telewizje mogłyby paradoksalnie zyskać, zwiększając swoją oglądalność.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Patronat Rzeczpospolitej
Nowe wyzwania a młode pokolenie. Rekordowe zainteresowanie VII Our Future Forum!
Kraj
Wiktor Ferfecki nominowany do Grand Press 2025
Kraj
Kto podąża śladami Redaktora. Sylwetki nominowanych do Nagrody Giedroycia
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Kraj
Seria incydentów nad Bałtykiem. Dowództwo Operacyjne ujawnia szczegóły
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama