Reklama
Rozwiń
Reklama

Allegro nadal rozgrzewa rynek. Akcje wciąż drożeją

Po poniedziałkowym, spektakularnym debiucie, we wtorek notowania handlowej spółki zyskują dodatkowe 8 proc. Kapitalizacja sięga 78 mld zł.

Aktualizacja: 13.10.2020 10:40 Publikacja: 13.10.2020 10:14

Allegro nadal rozgrzewa rynek. Akcje wciąż drożeją

Foto: materuiały prasowe

Około godz. 10 WIG20 traci około 1 proc. i wynosi 1666 pkt. Po sesji 14 października zostanie przeprowadzona korekta nadzwyczajna portfeli indeksów, w wyniku której Allegro zastąpi mBank w indeksie WIG20 (w mWIG40 mBank zastąpi VRG, które dołączy do sWIG80 w miejsce Instalu Kraków). Z kolei na liście uczestników indeksu WIG30 Allegro zastąpi Energę.

Po wczorajszym spektakularnym debiucie (na finiszu akcje podrożały z 43 zł z IPO do 70 zł) dziś notowania idą dalej w górę. Aktualnie za jedną akcję Allegro trzeba zapłacić 75,85 zł, co oznacza ponad 8-proc. zwyżkę względem wczorajszego zamknięcia i przekłada się na imponującą kapitalizację wynoszącą 77,6 mld zł. Widać również wzmożony obrót na akcjach Allegro (od rana niemal 300 mln zł), choć do wczorajszego mu daleko. Przypomnijmy, że wczoraj właściciela podczas sesji zmieniły akcje Allegro o wartości 4 mld zł. Dla porównania: obrót na WIG wyniósł „tylko" 1 mld zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama