Reklama
Rozwiń
Reklama

Rynek reklamy lekko w górę

O 1,5 proc. więcej niż przed rokiem wydano na reklamę w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. To zasługa jednego medium – internetu.

Aktualizacja: 23.05.2021 22:31 Publikacja: 23.05.2021 21:00

Rynek reklamy lekko w górę

Foto: Adobe Stock

2,2 mld zł, o 1,5 proc. więcej niż przed rokiem, wydano na reklamę w Polsce w I kw. br. – szacuje Agora. Spółka wydająca „Gazetę Wyborczą", prowadząca sieć kin Helios czy firmę reklamy zewnętrznej AMS, radziła sobie dużo słabiej niż szeroki rynek: odnotowała spadek wpływów z usług reklamowych o około 20 proc., do 90,6 mln zł. To dlatego, że do grupy tej należą firmy reprezentujące sektory reklamowego rynku najbardziej dotknięte przez epidemię i obostrzenia wprowadzone przez rząd.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama