Do firmy należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl.

– W 2020 r. byliśmy beneficjentem realizowanej od ponad dwóch lat strategii ukierunkowanej na ścisłą dyscyplinę finansową. Skrupulatnie monitorujemy koszty, na bieżąco weryfikujemy politykę cenową, analizujemy finanse i to przynosi efekty – skomentował Łukasz Piela, prezes e-Kiosku. – Najważniejszym wydarzeniem minionego roku wpływającym na gospodarkę był wybuch pandemii i z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że jako spółka byliśmy na takie wydarzenie przygotowani właśnie dzięki racjonalnej polityce finansowej prowadzonej w poprzednich okresach. Jeśli do tego dodać szybkie dostosowanie działań sprzedażowych i marketingowych do wzrostowego trendu na produkty cyfrowe, który pojawił się w wyniku epidemii, otrzymujemy przepis na dobre wyniki – podsumował menedżer.

W 2020 r. klientami spółki, jeśli chodzi o prasę cyfrową, były m.in. MSZ, Izba Administracji Skarbowej, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, kancelaria premiera, NIK czy UOKiK.

e-Kiosk udostępnił też nową odsłonę aplikacji mobilnej dla użytkowników serwisu Nexto.pl, która umożliwia korzystanie z biblioteki e-booków i e-wydań prasy. Uruchomił również nowy sklep internetowy z oprogramowaniem umożliwiającym prowadzenie księgowości. Z kolei agencja eContentLAB ukończyła dwa projekty technologiczne: aplikację Techmatik AR opartą m.in. na technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), będącą nowatorskim narzędziem wsparcia sprzedaży i działań marketingowych, oraz aplikację Miazga, umożliwiającą realizację profesjonalnych planów treningowych bez wychodzenia z domu.

e-Kiosk należy do Gremi Media, wydawcy „Parkietu" i „Rzeczpospolitej".