„Nie tracimy nadziei, że planowana transakcja z UPC Polska dojdzie do skutku, jednak musimy się liczyć z każdą ewentualnością. W związku z tym od początku 2018 r. koncentrujemy się na przygotowaniu strategii rozwoju naszego biznesu w kilku scenariuszach, również takim, który przewiduje odmowę zgody na koncentrację z UPC Polska" – napisał Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska, w raporcie finansowym opublikowanym w weekend.
Multimedia i UPC czekają na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów od 1,5 roku. Jeśli zablokuje on transakcję, nie będzie to koniec prób konsolidacji sektora – uważają nasi rozmówcy.
– Jeśli UOKiK nie zgodzi się na przejęcie Multimediów przez UPC, ta pierwsza firma będzie ponownie na sprzedaż, a UPC mogłoby poszukać większego partnera wśród operatorów komórkowych – uważa Paweł Puchalski, szef analityków w Domu Maklerskim BZ WBK.
Opinia analityka pasuje jak ulał do słów Mike'a Fries...
Dostęp do najważniejszych treści z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.