Reklama
Rozwiń
Reklama

"Kapitan Marvel" będzie pierwszym filmem w Disney Plus

Netflix odczuje to mocno? Disney przygotowuje się do startu swojej platformy VOD i nie zamierza dawać pardonu konkurencji.

Aktualizacja: 07.02.2019 18:38 Publikacja: 07.02.2019 13:06

"Kapitan Marvel" będzie pierwszym filmem w Disney Plus

Foto: Youtube

W lecie 2019 roku wystartuje Disney+ (znany też jako Disney Plus), czyli serwis VOD koncernu Disney, który będzie konkurencją choćby dla Netfliksa. Od początku było wiadomo, że oznaczać do będzie wycofanie z konkurencyjnych platform wszystkich filmów, do których prawa ma Disney. Tych filmów jest bardzo dużo, gdyż Disney przejął już Pixara, Lucasfilm czy MarvelEntertaiment.

Bob Iger CEO Disneya ujawnił dziś, że pierwszym przebojem (a przynajmniej planowanym kinowym przebojem), który będzie dostępny tylko na własnej platformie Disneya będzie film „Kapitan Marvel", czyli kolejna historia osadzona w komiksowym uniwersum Marvela. Ostatnim hitem z tej serii był film „Avengers: Wojna bez granic". Film o kapitan Marvel ma być historią wprowadzającą do kolejnej części serii Avengers. Fakt, że „Kapitan Marvel" znajdzie się tylko na platformie Disneya może oznaczać poważny cios dla konkurencji. Np. w Polsce filmy, których akcja toczy się w uniwersum Marvela można było dotychczas oglądać na platformach Netfliksa i HBO GO, z których będą stopniowo wycofywane wraz z końcem terminu obowiązywania licencji na rozpowszechnianie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama