Zaostrza się bowiem walka o globalny rynek umawiania wizyt online i społecznościowych serwisów z ocenami lekarzy. W siłę rośnie bowiem konkurent ZnanegoLekarza (serwis polskiej grupy DocPlanner). Chodzi o francuski Doctolib, który pozyskał właśnie 28 mln dol. Uruchomiony w 2013 r. start-up chce wykorzystać środki od inwestorów na zagraniczną ekspansję (na razie działa we Francji i w Niemczech, ale planuje wejść na rynki hiszpański i włoski) oraz zwiększenie zatrudnienia o 50 proc., do ok. 450 osób.

Polski DocPlanner to obecnie większy gracz niż francuski rywal. Działa w 25 krajach. W zeszłym roku też dostał 20 mln dol. od inwestorów (w sumie dotąd w rundach finansowych start-up pozyskał ponad 130 mln zł). Pieniądze przeznaczył na akwizycję hiszpańskiego konkurenta - serwis Doctoralia.com, dotychczasowy nr 3. na świecie.