Reklama
Rozwiń
Reklama

Reuter odracza płatny serwis

Brytyjska agencja prasowa Reuters News odroczyła wprowadzenie opłat za korzystanie z jej serwisu w Internecie w związku ze sporem z dostawcą danych finansowcyh, firmą Refinitiv, czy nie będzie to naruszenie umowy między nimi o dostarczaniu informacji.

Aktualizacja: 31.05.2021 19:17 Publikacja: 31.05.2021 19:15

Reuter odracza płatny serwis

Foto: Bloomberg

Agencja należąca do kanadyjskiego konglomeratu Thomson Reuters Corp zamierzała wprowadzić od 1 czerwca opłaty za korzystanie z serwisu Reuters.com. Nie wiadomo na razie, jak długo potrwa to odroczenie.

Na spotkaniu z załogą redaktor naczelna Alessandra Galloni powiedziała, że agencja prasowa odroczyła wprowadzenie płatnego serwisu, a także nowej sekcji wiadomości prawnych, trwają też rozmowy z Refinitv o rozwiązaniu sporu. Rzecznik Reutera podał w komunikacie: „Nadal pracujemy nad naszymi planami uruchomienia serwisu Reuters.com w systemie subskrypcji”. Dyskusje z Refinitiv dotyczą „naszego podejścia do biznesu i do produktów oraz tego, jak możemy zwiększyć naszą ofertę dla wszystkich klientów”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama