Gala rozdania Złotych Spinaczy 2019 już za tydzień

Już 6 grudnia zostaną przyznane nagrody za najlepsze kampanie PR roku 2018/2019 w konkursie Złote Spinacze, organizowanym od 17 lat przez Związek Firm Public Relations.

Aktualizacja: 29.11.2019 14:00 Publikacja: 29.11.2019 12:55

Gala rozdania Złotych Spinaczy 2019 już za tydzień

Spośród rekordowej liczby 331 zgłoszeń w tej edycji konkursu, 80-osobowe jury konkursu wyłoniło 92, które rywalizować będą o Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), druga pod tym względem była agencja MSL (6 nominacji), po 4 nominacje otrzymały ex aequo agencja Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska. Najlepszy w konkursie, czyli podmiot, który zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte nagrody, otrzyma Tytanowy Spinacz.

- Złote Spinacze na przestrzeni 17 lat bardzo się zmieniły. Konkurs dojrzał i urósł, jest drugim pod względem liczby zgłoszeń konkursem PR w Europie. Od kilku lat jest też jedynym konkursem public relations w Polsce – mówi Grzegorz Szczepański, prezes Związku Firm Public Relations i CEO Hill+Knowlton Strategies Poland. - Dlatego dzisiaj bez cienia megalomanii możemy o nim mówić jak o Oskarach branży PR w Polsce. Fascynujące jest obserwować jak bardzo w ciągu tych lat poprawiła się jakość zgłaszanych do konkursu kampanii. Te nagradzane "złotem" w niczym nie ustępują najlepszym praktykom realizowanym obecnie na świecie. – dodaje Szczepański.

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Jego celem jest podnoszenie standardów oraz zwiększanie profesjonalizmu w branży public relations. Ważnym aspektem jest także promocja najlepszych praktyk PR-owych oraz komunikacyjnych.

- W czasach kiedy bardzo często określenie public relations jest nadużywane i wykorzystywane do nazywania działań, którym bardzo daleko do rzetelnej komunikacji, Konkurs Złote Spinacze odgrywa ogromną rolę - mówi Magdalena Brzezińska, Przewodnicząca Jury XVII edycji konkursu, Senior Corporate Affairs Manager w Grupie Żywiec. - W tegorocznej, rekordowej edycji nagrodzimy statuetkami te kampanie, które w sposób szczególny dowodzą wagi i znaczenia tego zawodu w biznesie i komunikacji społecznej. To kampanie, które dzięki swojej kreatywności, profesjonalizmowi i wysokim standardom sprzyjają budowaniu porozumienia pomiędzy ludźmi, a także sprzyjają budowaniu opartych na zaufaniu relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami. A to jest waluta przyszłości - twierdzi Brzezińska.

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 6 grudnia o godz. 19:00 w Hotelu Hilton w Warszawie.

Lista wszystkich nominowanych dostępna na stronie organizatora: www.zlotespinacze.pl

Po raz drugi w historii konkursu zostanie przyznana nagroda redakcji RP.pl. Kto ją zdobędzie? Tego dowiemy się już za tydzień. "Rzeczpospolita" jest patronem medialnym Konkursu i Gali.

Tych, którzy nie będą mogli być obecni, zapraszamy do oglądania transmisji on-line na profilu Facebook "Rzeczpospolitej" i ZFPR.

Spośród rekordowej liczby 331 zgłoszeń w tej edycji konkursu, 80-osobowe jury konkursu wyłoniło 92, które rywalizować będą o Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), druga pod tym względem była agencja MSL (6 nominacji), po 4 nominacje otrzymały ex aequo agencja Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska. Najlepszy w konkursie, czyli podmiot, który zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte nagrody, otrzyma Tytanowy Spinacz.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane