Shumee rzuca wyzwanie Facebookowi, Instagramowi i Allegro.
- Chcemy znaleźć swoje miejsce. Rynek mediów społecznościowych rozwija się bardzo intensywnie. Już 20 mln Polaków jest aktywnych w tych mediach. Są świeże projekty, które pokazują, że ten rynek nie jest zabetonowany, sytuacja nie jest rozdana raz na zawsze. Monopol można rozbijać adresując projekt dla młodych ludzi – tłumaczył współzałożyciel platformy shumee.
- Rozpoczynamy przygodę na polskim rynku, ale chcemy go potraktować jako rynek testowy – dodał.
Midera wyjaśnił, że shumee poza częścią społecznościową, swego rodzaju kawiarnią, która służy do głosowania, sondowania opinii innych, za chwilę pójdzie dalej. - Pokażemy bardzo prosty model sklepu z używanymi rzeczami, e-commerce, który umożliwi sprzedaż produktów używanych w banalnie prosty sposób jak wysłanie posta. Pokażemy, że świat społecznościowy można połączyć ze sprzedażą przez internet – mówił.