Aktualizacja: 30.12.2020 13:28 Publikacja: 30.12.2020 13:28
Foto: Bloomberg
Kongresmani przyjęli kompleksowe reformy w ustawie podpisanej 27 grudnia przez prezydenta Trumpa, zwiększające nadzór FAA nad producentami, wymagające ujawniania ważnych informacji dotyczących bezpieczeństwa i zapewniających ochronę demaskatorom — pisze Reuter. Przewidują ponadto niezależną ocenę kultury bezpieczeństwa w Boeingu.
Ustawa znosi przepisy pozwalające urzędowi lotnictwa wypłacać pracownikom premie i inne zachęty finansowe zależne od dotrzymywania terminów czy limitów dotyczących certyfikacji. — Nie będziemy płacić ludziom z FAA za szybsze załatwianie samolotów. Tu chodzi o bezpieczeństwo — stwierdziła Maria Cantwell (Dem.) z senackiej komisji handlu. Nowa ustawa zezwala na cywilne kary wobec nadzorców producenta samolotów, którzy ingerują w działania pracowników działających w imieniu FAA, zezwala na przyznanie FAA nowych środków finansowych na zwiększenie personelu technicznego i wymaga od urzędu zmiany szkolenia pilotów. Urząd lotnictwa musi informować Kongres o wdrażaniu zaleceń wydanych po katastrofach MAX-ów.
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas