Aktualizacja: 24.08.2021 14:46 Publikacja: 24.08.2021 14:46
Foto: AdobeStock
Poluzowania zasad wysyłania pasażerów na kwarantannę pozwala na większe wypełnienie samolotów, a europejscy przewoźnicy nigdy jeszcze nie byli tak elastyczni w aktywności marketingowej i operacyjnej. W tej chwili podaż miejsc w Europie wynosi trzy czwarte oferty z lata 2019, podczas gdy w kwietniu była to jedynie jedna trzecia. Te wyniki byłyby znacznie lepsze, gdyby sytuacja w Wielkiej Brytanii była tak dobra, jak na kontynencie.
Ryanair już zapowiada, że w trzecim kwartale wypracuje zysk, a na zimę-wiosnę otworzy 250 nowych połączeń, żeby stymulować popyt na podróże. Wizz Air już w sierpniu miał ofertę porównywalną z tym samym miesiącem w 2019, co jest już ewenementem na skalę światową. Lufthansa swoje prognozy opiera na założeniu, że Amerykanie jednak otworzą swój rynek jeszcze tego lata (czyli do końca września), a Air France KLM operuje na 70 proc. siatki z 2019 i w miesiącach lipiec-wrzesień wyjdzie ze strat.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas