Reklama

Pomoc w sporze z przewoźnikiem lotniczym

Jak wynika z obserwacji ECK Polska największą liczbę skarg konsumenckich (22% w 2016 r.) trafiających do centrów sieci ECC-Net dotyczy transgranicznych usług linii lotniczych. Pomimo dość przyjaznych dla konsumenta przepisów dających znaczne uprawnienia odszkodowawcze, zarówno w przypadku problemu z bagażem jak i z samym przewozem pasażera, spory z przewoźnikami lotniczymi nie należą do łatwych.

Aktualizacja: 16.12.2017 05:57 Publikacja: 15.12.2017 19:27

Pomoc w sporze z przewoźnikiem lotniczym

Foto: Fotolia

Spór z linią lotniczą

Pomimo jednoczesnego funkcjonowania na rynku firm odszkodowawczych pobierających prowizje od konsumentów, istnieje obecnie kilka mechanizmów pozwalających na realne poszukiwanie polubownego rozwiązania sporu – przyjaznego dla rynku i stron (formuła win-win).

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
„Lewaków i morderców nienarodzonych nie zatrudniamy”. Sąd o dyskryminacji przy rekrutacji
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo w Polsce
Kiedy można zmienić kategorię wojskową? Oto jak wygląda procedura
Prawo w Polsce
Czy za radio w aucie trzeba płacić abonament RTV? Prawo mówi jasno
Konsumenci
Przełomowe orzeczenie SN w sprawie frankowiczów. Wyrok TSUE nie zmieni rozliczeń z bankami
Reklama
Reklama