Miała na to 14 dni od momentu poinformowania firmy o swojej decyzji. Paczkę wysłała, ale kurier nie mógł znaleźć odbiorcy – adres nie został uzupełniony o dopisek „lokal zewnętrzny". Chusta nie została dostarczona w wyznaczonym terminie. Klientka chciała ponownie odesłać towar, sklep jednak odmówił twierdząc, że jest po terminie.

Czytaj także: Trybunał UE: konsument może zwrócić towar po zdjęciu folii ochronnej

Konsumentka zgłosiła się po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Niemczech, które przekazało sprawę do polskiego centrum. ECK w kontakcie ze sprzedawcą zwróciło uwagę, że co prawda towar nie trafił do niego, ale klientka podjęła stosowne działanie, a niedostarczenie rzeczy nie wynikało z jej intencji.

Przedsiębiorca przyjął argumentacje ECK Polska, konsumentka odesłała chustę i otrzymała zwrot pieniędzy.