Reklama
Rozwiń
Reklama

Piotr Mazurkiewicz: Wyścig po podatki

Boom na oglądanie filmów czy słuchanie muzyki w internetowych transmisjach – a przede wszystkim idące za nim wielkie zyski firm – przyciągnął uwagę fiskusa. Jednak w tym przypadku opodatkowanie nowego sektora nie będzie takie proste.

Aktualizacja: 03.02.2020 22:10 Publikacja: 03.02.2020 21:58

Piotr Mazurkiewicz: Wyścig po podatki

Foto: Adobe Stock

Streaming to hit ostatnich lat, a serwisy w rodzaju Netflix czy HBO GO zmieniają rynek telewizyjny. Dzięki nim serial czy film można obejrzeć, kiedy się chce, a w ślad za ogromnym zainteresowaniem  widzów poszły też pieniądze. Dzięki inwestycjom Netflix, jak równy z równym, rywalizuje swoimi oryginalnymi produkcjami o najważniejsze nagrody filmowe niemal na całym świecie.

Czytaj także: Netflix i Spotify do opodatkowania. Czy uda się w Polsce?

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wyścig Rosji z czasem
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Złoto dla tych, którzy docenią silversów
Opinie Ekonomiczne
Jak zbudować energetykę rozproszoną w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama