Biżuteria i zegarki błyszczą w Polsce coraz intensywniej

Produkty nawet za setki tysięcy złotych.

Publikacja: 08.05.2018 21:00

Biżuteria i zegarki błyszczą w Polsce coraz intensywniej

Foto: Adobe Stock

W najbliższych latach średnio w skali roku wydatki Polaków na biżuterię i zegarki z najwyższej półki rosnąć mają o niemal 11 proc. Cały rynek rośnie również, choć asortyment premium zyskuje zdecydowanie najszybciej, co widać po kierunku rozwoju sieci jubilerskich. Apart otworzył niedawno w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów nowy salon w innym niż dotychczasowe formacie. – To nasz pierwszy salon z tak szeroką ofertą luksusowych marek zegarmistrzowskich. Obok tych znanych już z naszej oferty są też nowe, jak Cartier czy Hublot oraz włoskie Panerai, które debiutuje na polskim rynku – mówi Helena Palej, rzecznik firmy Apart. – Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży, zarówno zegarki, jak i biżuteria to rozwijające się kategorie, dlatego stawiamy na rozwój oferty – dodaje.

Pozostało 93% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Joe Biden karze chińskie firmy. To odwet za incydent z zeszłego roku
Handel
Ukraińskie płody rolne płyną morzem do odbiorców. Maliny podbiły rynek USA
Handel
Piechocki, LPP: Nie pozwę Hindenburg Research za raport o nas w Rosji. Na razie
Handel
Wojna cenowa cieszy konsumentów, ale coraz mocniej uderza w firmy handlowe
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Handel
Ofiary wojny cenowej. Za szalone promocje ktoś w końcu zapłaci