Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Wojasa w marcu wyniosła 16,2 mln zł, czyli była o 6,5 proc. wyższa niż rok temu. Jednak sprzedaż w sklepach detalicznych Wojasa spadła o 2,7 proc., do 13,8 mln zł. Tym samym spółka po paru udanych miesiącach pod tym względem wróciła do ujemnej dynamiki w sprzedaży detalicznej. Należy jednak pamiętać o Świętach Wielkanocnych, które w tym roku wypadły w marcu i mogły mieć negatywny wpływ na przychody (rok temu były w kwietniu).

Od początku roku skonsolidowane przychody Wojasa wzrosły o 7,6 proc., do 45,1 mln zł. Sprzedaż detaliczna zwiększyła się o 7,2 proc., do 37,9 mln zł. Wojas nie informuje w raportach bieżących o tempie rozwoju sieci, ale prawdopodobnie netto nie zmieniła się wiele w porównaniu rok do roku.