Amazon wykonał kolejny krok aby zachęcić Polaków do kupowania na swoim serwisie. Sklepu Amazon.pl  nadal nie ma, ale amerykański koncern ułatwił konsumentom korzystanie ze swojej oferty przez niemiecką wersję strony. Opisy produktów są już w większości przetłumaczone, choć niedostępne są ulubione przez Polaków metody płatności

Teraz w przyciągnięciu konsumentów ma pomóc program lojalnościowy. W ramach standardowego przelicznika za każde 1 euro wydane w sklepie internetowym Amazon.de będzie można otrzymać 1 punkt Payback. Na dodatkowe benefity mogą liczyć nowi klienci sklepu i osoby aktywnie korzystające z e-kuponów Payback.

– Chcemy nagradzać naszych klientów, niezależnie od tego, czy decydują się na zakup czytników Kindle, produktów Amazon Basics, wybór oferty start-up'ów czy jakiegokolwiek innego asortymentu dostępnego na Amazon.de – mówi Marzena Więckowska senior PR manager, Amazon.

– Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przekazujemy naszym uczestnikom kolejną dobrą wiadomość, czyli dołączenie Amazon do grona partnerów Payback. Możliwość zbierania punktów w największym na świecie sklepie internetowym z pewnością ich ucieszy – skomentował Michał Pieprzny, prezes Payback Polska.