Reklama

Moda na zarost zabójcza dla producentów golarek

Brodacze szkodzą konkretnej branży przemysłu. Gillette straciło na wartości o 8 mld dolarów.

Aktualizacja: 03.08.2019 17:34 Publikacja: 03.08.2019 00:01

Moda na zarost zabójcza dla producentów golarek

Foto: Adobe Stock

Koncern Procter&Gamble poinformował, że od czasu, gdy zakupił markę Gillette, straciła ona na wartości 8 mld dolarów. Winę za to ma ponosić moda na zarost, szczególnie popularna wśród pokolenia millenialsów. Millenialsi mają golić się znacznie rzadziej, niż wcześniejsze pokolenia.

- Rzadsze golenie zredukowało rozmiar rynku ostrzy i maszynek do golenia – powiedział, cytowany przez Market Watch, CFO Procter&Gamble Jon Moeller w rozmowie z analitykami rynków giełdowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama