Reklama

Polskie startupy globalne ambicje powinny mieć w DNA

Jak młode firmy powinny podchodzić do skalowalności swojego biznesu? Gdzie najczęściej popełniają błędy w tym obszarze? Jakie są warunki do skutecznego rozwoju startupów i jak oceniają to ich partnerzy zewnętrzni?

Aktualizacja: 28.11.2019 20:00 Publikacja: 28.11.2019 20:00

Startupy muszą myśleć globalnie. Ale i pamiętać o odpowiedzialności za swój biznes, mówili eksperci

Startupy muszą myśleć globalnie. Ale i pamiętać o odpowiedzialności za swój biznes, mówili eksperci

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na te i wiele innych pytań odpowiedzi szukali uczestnicy dyskusji „Skalowanie biznesu. Dlaczego ten proces to duży problem dla polskich startupów?", która miała miejsce w redakcji „Rzeczpospolitej".

Skalowalność to podstawa

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Wędka lepsza od ryby
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Finanse publiczne – nie tędy droga
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama