Reklama
Rozwiń

Polskie startupy globalne ambicje powinny mieć w DNA

Jak młode firmy powinny podchodzić do skalowalności swojego biznesu? Gdzie najczęściej popełniają błędy w tym obszarze? Jakie są warunki do skutecznego rozwoju startupów i jak oceniają to ich partnerzy zewnętrzni?

Aktualizacja: 28.11.2019 20:00 Publikacja: 28.11.2019 20:00

Startupy muszą myśleć globalnie. Ale i pamiętać o odpowiedzialności za swój biznes, mówili eksperci

Startupy muszą myśleć globalnie. Ale i pamiętać o odpowiedzialności za swój biznes, mówili eksperci

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na te i wiele innych pytań odpowiedzi szukali uczestnicy dyskusji „Skalowanie biznesu. Dlaczego ten proces to duży problem dla polskich startupów?", która miała miejsce w redakcji „Rzeczpospolitej".

Skalowalność to podstawa

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Stanowiska coraz większego ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Sushi zamiast mieszkania?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie