Reklama
Rozwiń

Perspektywy i wyzwania dla transportu intermodalnego

Dobre chęci i hasła w rodzaju „tiry na tory" nie wystarczą. Potrzebna jest skuteczna polityka rozbudowy infrastruktury dla kolejowych przewozów towarowych oraz podnoszenie ich jakości, zwłaszcza poprzez skrócenie czasu dostaw.

Publikacja: 09.05.2019 21:00

Przejście kolejowe w Małaszewiczach to główna brama z Azji do Europy w towarowym transporcie kolejow

Przejście kolejowe w Małaszewiczach to główna brama z Azji do Europy w towarowym transporcie kolejowym i także atut PKP Cargo. Spółka ma tam własne terminale przeładunkowe

Foto: materiały prasowe

O możliwościach rozwoju przewozów intermodalnych w Polsce, rozbudowie infrastruktury oraz o tym, co zrobić, by nasz kraj stał się centrum dystrybucyjnym dla towarów z Chin, czy szerzej z Azji, na cały region, rozmawiali uczestnicy zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" debaty „Jak rozpędzić kolej? Polska jako regionalny hub kolejowych przewozów towarowych".

Wyzwania

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Stanowiska coraz większego ryzyka