Reklama

Igrzyska w Tokio bez kibiców. Sponsorzy się wycofują

Decyzje o wykluczeniu kibiców nie tylko na stadionach, ale i poza nimi i niepewność jak ostatecznie będzie zorganizowana ta impreza spowodowały bunt sponsorów Igrzysk Olimpijskich w Japonii.

Aktualizacja: 08.07.2021 13:35 Publikacja: 08.07.2021 13:12

Igrzyska w Tokio bez kibiców. Sponsorzy się wycofują

Foto: Bloomberg

To dramatyczna decyzja, bo zapłacili już 3 mld dolarów za możliwość reklamowania swoich marek, plus 200 mln za to, że rok temu potwierdzili swoją obecność, kiedy igrzyska zostały przełożone na 2021 rok.

Jak pisze Reuters decyzje o całkowitym wycofaniu się bądź znacznym ograniczeniu obecności zdecydowały już Canon, Marine&Nihido Fire Insurance, Asics i Ajinomoto, najbardziej znany japoński producent żywności i przypraw. Olimpiada w Tokio miała początkowo 60 japońskich sponsorów. Bez zmian pozostaje obecność sponsorów międzynarodowych związanych wieloletnimi kontraktami z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama