Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie wszyscy są za zmianą nazwy. Aunt Jemima ma zostać

Rodzina kobiety, której wizerunek widnieje na opakowaniach marki Aunt Jemima jest przeciwko zmianie nazwy marki popularnego w USA syropu do naleśników.

Aktualizacja: 23.06.2020 21:12 Publikacja: 23.06.2020 20:42

Nie wszyscy są za zmianą nazwy. Aunt Jemima ma zostać

Foto: AFP

ula

Koncern Pepsico zapowiedziało zmianę nazwy i logo serii produktów sprzedawanych pod marką Aunt Jemima, ponieważ zdaniem wielu aktywistów wizerunek marki ma silne konotacje rasistowskie i powinien zostać zmieniony. Dyskusja na ten temat nasiliła się w Stanach Zjednoczonych po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w trakcie interwencji policyjnej.

Czytaj także: Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosły po publikacji raportu
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama