Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie wszyscy są za zmianą nazwy. Aunt Jemima ma zostać

Rodzina kobiety, której wizerunek widnieje na opakowaniach marki Aunt Jemima jest przeciwko zmianie nazwy marki popularnego w USA syropu do naleśników.

Aktualizacja: 23.06.2020 21:12 Publikacja: 23.06.2020 20:42

Nie wszyscy są za zmianą nazwy. Aunt Jemima ma zostać

Foto: AFP

ula

Koncern Pepsico zapowiedziało zmianę nazwy i logo serii produktów sprzedawanych pod marką Aunt Jemima, ponieważ zdaniem wielu aktywistów wizerunek marki ma silne konotacje rasistowskie i powinien zostać zmieniony. Dyskusja na ten temat nasiliła się w Stanach Zjednoczonych po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w trakcie interwencji policyjnej.

Czytaj także: Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rosyjski zapasik na czarną godzinę. Walka o miliardy dolarów zakopane w raju
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Patronat Rzeczpospolitej
Polska w programie Horyzont Europa: czas na zmiany
Biznes
Polskie e-sklepy zarabiają na Ukrainie, aktywa Rosji i spór o cła UE-USA
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama