Reklama
Rozwiń
Reklama

Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Koncern Pepsico zdecydował na zmianę nazwy i loga popularnej marki produktów śniadaniowych, a Mars rozważa zmiany opakowań popularnego ryżu, w ramach walki ze stereotypami rasowymi.

Aktualizacja: 18.06.2020 13:57 Publikacja: 18.06.2020 12:15

Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Foto: AFP

ula

Pepsico zapowiedziało zmianę nazwy i loga serii produktów sprzedawanych pod marką Aunt Jemima - informuje agencja Reutera.

Czytaj także: Koncerny z USA zabraniają policji używania ich technologii

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama