Reklama
Rozwiń

Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Koncern Pepsico zdecydował na zmianę nazwy i loga popularnej marki produktów śniadaniowych, a Mars rozważa zmiany opakowań popularnego ryżu, w ramach walki ze stereotypami rasowymi.

Aktualizacja: 18.06.2020 13:57 Publikacja: 18.06.2020 12:15

Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Foto: AFP

ula

Pepsico zapowiedziało zmianę nazwy i loga serii produktów sprzedawanych pod marką Aunt Jemima - informuje agencja Reutera.

Czytaj także: Koncerny z USA zabraniają policji używania ich technologii

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio
Handel
Donald Trump ogłasza sukces i umowę handlową z Wietnamem. Brak potwierdzenia
Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji