Aktualizacja: 28.04.2020 06:35 Publikacja: 27.04.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Polska była jednym z rynków, na których automaty przyjmowały się dość wolno. Kupowano z nich tylko podstawową ofertę, jak napoje – zimne i gorące, oraz przekąski. Pojawiały się nowe pomysły, jak sprzedaż szkieł kontaktowych, ale dopiero epidemia spowodowała, że zainteresowanie urządzeniami skoczyło.
– Rozpoczynamy kolejny etap sprzedaży maseczek z automatów, jak również innych produktów potrzebnych w okresie pandemii. Ceny zakupów są inne niż trzy tygodnie temu, będzie do wyboru kilka wersji od najtańszych jednorazowych po droższe, wielorazowe – mówi Aleksander Wąsik, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Vendingu. – Do tego płyny antybakteryjne, produkty higieniczne, ale także produkty spożywcze – wszystko w jednym urządzeniu. Pierwsze wdrożenia będziemy realizować w istniejących lokalizacjach maseczkomatów, jak również poprzez sieć partnerską z operatorami zrzeszonymi w organizacji – dodaje.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
Nie ma porozumienia odnośnie do unijnego mechanizmu SAFE, z którego będzie można pożyczyć do 150 mld euro na zak...
Inwestycje w infrastrukturę przeprowadzane za europejskie czy polskie pieniądze mają poprawić jakość życia w Eur...
Po noworocznych, święta majowe to najważniejszy w Rosji czas masowego odpoczynku. Kreml zachęca Rosjan do spędza...
Ekonomiści przewidują niedofinansowanie obronności w krajach europejskich do 2030 r. – wynika z badania niemieck...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas