Reklama
Rozwiń

Jak zoptymalizować koszty funkcjonowania biura?

Pod pojęciem optymalizacji kosztów prowadzonej działalności kryje się takie zarządzanie wszelkiego rodzaju opłatami, które spowoduje ich obniżenie bez uszczerbku na jakości funkcjonowania firmy. Warto przy tym zwrócić uwagę na takie aspekty, jak koszty eksploatacyjne związane z najmem, racjonalne użytkowanie urządzeń czy sposób prowadzenia rozliczeń księgowo-finansowych.

Publikacja: 21.07.2016 13:53

Jak zoptymalizować koszty funkcjonowania biura?

Foto: 60085668

Przeważająca część przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na najem powierzchni biurowych, zamiast inwestować we własne biuro, które wymagałoby zaangażowania sporego kapitału. Koszty związane z opłatami eksploatacyjnymi stanowią największą część ogólnych kosztów prowadzenia działalności.

Jak zoptymalizować koszty najmu biura?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję