fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Banki

BGŻ BNP Paribas wdraża technologie startupów

Bloomberg
Bank rozpoczął współpracę z polską firmą Vintom, a jej rozwiązania mają wzmocnić działania BGŻ BNP Paribas związane z budowaniem większego zaangażowania klientów, wykorzystując wideo w zakresie personalizacji i automatyzacji procesów sprzedaży.

To już kolejne wdrożenie technologii opracowanych przez startup. Premiera pierwszego, dostarczonego przez młodą, innowacyjną spółę NuDelta, miała miejsce w grudniu. A w kolejce czeka już następne innowacyjne rozwiązanie, jakie bank zamierza wkrótce wdrożyć. Szczegółów jeszcze nie zdradza.

- Bank współpracuje ze startupami, buduje silną sieć kontaktów i znajduje coraz więcej ciekawych rozwiązań, które mogą być użyteczne dla klientów. Decyzja o podjęciu współpracy z Vintom podyktowana była wcześniejszą diagnozą ekspertów związaną z pozyskaniem skrojonych na miarę rozwiązań pod potrzeby klientów i samej organizacji – informuje - Radosław Kozłowski, dyrektor departamentu sprzedaży BGŻ BNP Paribas.

Jak tłumaczy, bank poszukiwał rozwiązań, które z jednej strony wpłyną na zwiększenie efektywności sprzedaży, a z drugiej nie będą uciążliwe dla klientów. - Wykorzystanie tego typu narzędzi, jakie oferuje Vintom, jest pierwszym krokiem do większej personalizacji oferty i jeszcze bardziej indywidualnego podejścia do klienta - przekonuje. - Chcemy przez to zwiększyć swoją rozpoznawalność jako innowacyjnej organizacji finansowej i wykorzystać spersonalizowaną komunikację wideo w przeprowadzanych kampaniach informacyjnych, marketingowych lub sprzedażowych z dokładnie mierzalną skutecznością - dodaje.

Vintom oferuje rozwiązania do relacji z klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo, wspiera kanały sprzedaży i zwiększa tym samym lojalność i satysfakcję klientów.

- Według danych z naszego modułu analitycznego ponad 86 proc. klientów ogląda filmy personalizowane co najmniej w połowie, a wskaźnik tzw. otwarć CTOR dla kampanii banku osiągnął bardzo dobry poziom 62 proc., nieporównywalny z klasycznymi kanałami komunikacji email. Z doświadczeń płynących z dotychczasowych zrealizowanych kampanii wiemy, że znakomita większość odbiorców pamięta film i podejmuje pożądane działania nawet do 3 miesięcy po jego obejrzeniu - komentuje Szymon Pawlica, prezes Vintom.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA