Reklama

Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

To już ostatnia prosta kampanii. Mniej niż dwa tygodnie do wyborów główne siły polityczne spożytkują na kolejne spotkania z wyborcami i poszukiwaniu emocji, które zmobilizują ich zwolenników oraz być może przekonają tych, którzy do tej pory wahają się czy iść na wybory.

Aktualizacja: 01.10.2019 21:07 Publikacja: 01.10.2019 19:25

Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

 - Pytanie, czy Konfederacja przekroczy próg i czy PiS przekroczy 41, 42, czy może 45 procent - mówił we wtorkowym programie #RZECZoPOLITYCE Krzysztof Łapiński, były rzecznik prezydenta Dudy, obecnie w agencji Timing.

Dla PiS liczy się przede wszystkim słowo na „m” - mobilizacja. Tak jak w zasadzie całej jesiennej kampanii, która była pozbawiona jak do tej pory “zewnętrznych” wobec PiS wydarzeń, jak przed eurowyborami film Tomasza Sekielskiego czy przemówienie Leszka Jażdżewskiego.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Zapłaćcie pierwszym damom, a także drugim i trzecim!
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Publicystyka
Jan Zielonka: Choroba suwerennizmu
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Lawina ruszyła, to nie koniec wojen
Publicystyka
Andrzej Łomanowski: Długi cień Władimira Putina nad Białym Domem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Publicystyka
Marek A. Cichocki: W nowym świecie Polacy muszą nauczyć się bezwzględnego używania siły
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama