Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

To już ostatnia prosta kampanii. Mniej niż dwa tygodnie do wyborów główne siły polityczne spożytkują na kolejne spotkania z wyborcami i poszukiwaniu emocji, które zmobilizują ich zwolenników oraz być może przekonają tych, którzy do tej pory wahają się czy iść na wybory.

Aktualizacja: 01.10.2019 21:07 Publikacja: 01.10.2019 19:25

Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

 - Pytanie, czy Konfederacja przekroczy próg i czy PiS przekroczy 41, 42, czy może 45 procent - mówił we wtorkowym programie #RZECZoPOLITYCE Krzysztof Łapiński, były rzecznik prezydenta Dudy, obecnie w agencji Timing.

Dla PiS liczy się przede wszystkim słowo na „m” - mobilizacja. Tak jak w zasadzie całej jesiennej kampanii, która była pozbawiona jak do tej pory “zewnętrznych” wobec PiS wydarzeń, jak przed eurowyborami film Tomasza Sekielskiego czy przemówienie Leszka Jażdżewskiego.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Publicystyka
Marek Kutarba: Czy Polska naprawdę powinna bać się bardziej sojuszniczych Niemiec niż wrogiej jej Rosji?
Publicystyka
Adam Bielan i Michał Kamiński podłożyli ogień pod koalicję. Donald Tusk ma problem
Publicystyka
Marek Migalski: Dekonstrukcja rządu
Publicystyka
Estera Flieger: Donald Tusk uwierzył, że może już tylko przegrać
Publicystyka
Dariusz Lasocki: 10 powodów, dla których wstyd mi za te wybory
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama