Reklama

Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

To już ostatnia prosta kampanii. Mniej niż dwa tygodnie do wyborów główne siły polityczne spożytkują na kolejne spotkania z wyborcami i poszukiwaniu emocji, które zmobilizują ich zwolenników oraz być może przekonają tych, którzy do tej pory wahają się czy iść na wybory.

Aktualizacja: 01.10.2019 21:07 Publikacja: 01.10.2019 19:25

Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

 - Pytanie, czy Konfederacja przekroczy próg i czy PiS przekroczy 41, 42, czy może 45 procent - mówił we wtorkowym programie #RZECZoPOLITYCE Krzysztof Łapiński, były rzecznik prezydenta Dudy, obecnie w agencji Timing.

Dla PiS liczy się przede wszystkim słowo na „m” - mobilizacja. Tak jak w zasadzie całej jesiennej kampanii, która była pozbawiona jak do tej pory “zewnętrznych” wobec PiS wydarzeń, jak przed eurowyborami film Tomasza Sekielskiego czy przemówienie Leszka Jażdżewskiego.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Polska może być celem Putina. Dlaczego gdy potrzeba jedności, Konfederacja się wyłamuje?
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Hołd lenny prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Jak Tusk i Kaczyński stali się zakładnikami Mentzena i Bosaka
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Narada Tuska i Nawrockiego przed spotkaniem z Trumpem w cieniu Westerplatte
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Reklama
Reklama