Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoPRAWIE - Łukasz Chojniak: czy trzeba dopuścić szerszą reklamę u adwokatów?

- Przepisy kodeksu etyki adwokackiej dotyczące reklamy wymagają zmiany. Można jej dokonać bez straty dla tradycji i standardów zawodu adwokata - uważa dr Łukasz Chojniak, adwokat, członek Izby Adwokackiej w Warszawie.

Publikacja: 18.01.2017 14:25

Łukasz Chojniak

Łukasz Chojniak

Foto: rp.pl

Komisja etyki przy Naczelnej Radzie Adwokackiej chce, aby NRA jeszcze w tym roku uchwaliła nowe przepisy etyczne dla adwokatów. Chodzi przede wszystkim o reklamę i promocję. Czy należy zmieniać obecne zasady? - na to pytanie Anny Wojdy odpowiadał w programie #RZECZoPRAWIE  dr Łukasz Chojniak, adwokat, członek Izby Adwokackiej w Warszawie.

- Rzeczywiście od jakiegoś czasu dojrzewają pomysły, by zająć się kodeksem etyki adwokackiej. Nie wiadomo, czy będą zmieniane poszczególne przepisy czy postanie zupełnie nowy kodeks. Ja jestem zwolennikiem tego drugiego rozwiązania - przyznał Łukasz Chojniak.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - w duecie taniej i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama