Reklama

Radomir Szaraniec: Doradca powinien budzić zaufanie także po godzinach

Będziemy wspomagać młodych doradców i reformować pion dyscyplinarny w naszym samorządzie –zapowiada Radomir Szaraniec, kandydat na przewodniczącego Krajowej Rady Doradców podatkowych

Publikacja: 12.01.2022 18:15

Radomir Szaraniec

Radomir Szaraniec

Foto: Radomir Szaraniec

Dlaczego zdecydował się pan kandydować?

Przez ostatnie cztery lata mojej działalności w Radzie i 3 lata pełnienia funkcji wiceprzewodniczącego na tyle dobrze poznałem funkcjonowanie samorządu, że mogę kontynuować prace rozpoczęte w tej kadencji. Samorząd powinien wzmóc działania wspierające kancelarie działające w mniejszych ośrodkach. Nie maja one tam takiej siły, jak w wielkich miastach. Bardzo ważna jest też promocja naszego zawodu wśród młodych osób, zwłaszcza studentów prawa czy ekonomii. Tych, którzy nasz zawód wybiorą i rozpoczną działalność w swoich indywidualnych kancelariach samorząd też powinien wspierać. Takie osoby mają bowiem na starcie słabszą pozycję niż podejmujące prace w dużych kancelariach, gdzie mogą liczyć na transfer wiedzy i doświadczenia od starszych koleżanek i kolegów. Nie mamy aplikacji jak w zawodach prawniczych, ale samorząd powinien na różne sposoby pomagać swoim nowym członkom w zdobywaniu doświadczenia zawodowego

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Konsumenci
Jest opinia rzecznika generalnego TSUE ws. WIBOR-u. Wstrząśnie bankami?
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
W sądach pojawią się togi z białymi lub złotymi żabotami. Wiemy, kto je włoży
Sądy i trybunały
Rzecznik dyscyplinarny sędziów „na uchodźstwie”. Jak minister chce ominąć ustawę
Reklama
Reklama