Jak budować kompetencje pracowników

Problemy ze znalezieniem specjalistów o odpowiednich umiejętnościach firmy wymieniają wśród swoich głównych wyzwań. Na potrzeby przedsiębiorców stara się elastycznie odpowiadać szkolnictwo zawodowe.

Publikacja: 09.11.2021 04:00

Cezariusz Lesisz, prezes Agencji Rozwoju Przemysłu.

Cezariusz Lesisz, prezes Agencji Rozwoju Przemysłu.

Foto: materiały prasowe

– Wiemy, jak szybko zmienia się technologia, jakich zawodów potrzebujemy. Dlatego chcemy, aby współpraca szkolnictwa i biznesu była coraz bliższa i prowadziła do sukcesów zarówno przedsiębiorstw, jak i absolwentów szkół – powiedział Cezariusz Lesisz, prezes Agencji Rozwoju Przemysłu (ARP), otwierając konferencję „Kadry przyszłości – Kadry dla przemysłu".

Wydarzenie, którego organizatorem jest Agencja Rozwoju Przemysłu, a patronem medialnym „Rzeczpospolita", poświęcone było wyzwaniom związanym z odpowiedzią na jedną z głównych barier, które wymieniają firmy w swojej działalności. A chodzi właśnie o problem ze znalezieniem specjalistów o odpowiednich umiejętnościach.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Wydarzenia Gospodarcze
Zarządzanie różnorodnością – DEI jako wyzwanie i klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Wydarzenia Gospodarcze
Czy polska prezydencja w Unii Europejskiej to czas na rozpoczęcie debaty o kosztach zrównoważonej transformacji? Dyskusja w świetle raportu Mario Draghi’ego.
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo lekowe - filar gwarantujący stabilność europejskiej gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
CSRD, CSDDD, Atestacja. Na jakim etapie jesteśmy?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Wydarzenia Gospodarcze
Transformacja biznesu w całym łańcuchu wartości – dobre praktyki