Reklama
Rozwiń
Reklama

CMS doradzała przy debiucie InPostu

Prawnicy z kancelarii CMS doradzali przy debiucie giełdowym spółki InPost S.A. na rzecz menedżerów oferty - IPOPEMA Securities S.A., Wood & Company Financial Services oraz Biura Maklerskiego Alior Bank S.A.

Aktualizacja: 13.10.2015 13:45 Publikacja: 13.10.2015 13:24

CMS doradzała przy debiucie InPostu

Foto: www.sxc.hu

W ramach IPO największego niezależnego operatora pocztowego w Polsce zaoferowano akcje istniejące o wartości ponad 121 mln PLN. Środki ze sprzedaży akcji mają być przeznaczone na dalszy rozwój sieci paczkomatów przez Grupę Kapitałową Integer.pl S.A.

Pierwsza oferta publiczna InPost S.A. objęła sprzedaż 4,85 mln akcji dotychczasowego właściciela - spółki Integer.pl Inwestycje, z czego 17,4% trafiło w ręce inwestorów indywidualnych, a 20% do Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Cenę akcji ustalono na 25 złotych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Ważne zmiany dla każdego, kto planuje budowę. Ustawa przyjęta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama