Poprzez portal HappyDay. pl klienci mogli wykupić tzw. Happy Bon i zrealizować go w kilkunastu kancelariach doradców prawnych zrzeszonych w sieci Krislex KDP (m.in. w Białymstoku, Bydgoszczy, Czarnkowie, Gdyni, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wołominie). Jedna osoba mogła kupić maksymalnie jeden bon opiewający na jedną poradę z dowolnej dziedziny prawa – np. spadki, darowizny, rozwody, sprawy majątkowe czy konsumenckie. Czas spotkania z doradcą wynosił od 30 do 40 minut. Bony ważne były przez trzy tygodnie, do końca stycznia. Porady oferowano z rabatem 51 proc. – po 39 zł zamiast deklarowanej ceny 80 zł.
Usługa jak towar
HappyDay. pl to serwis sprzedaży rabatowej. Swoim partnerom sprzedającym za jego pośrednictwem różne usługi po obniżonej cenie udostępnia klientów – użytkowników portalu, by mogli ich łatwiej skusić okazyjną ceną. Czyli daje kontrahentom korzyści w postaci dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych nabywców plus promocję marki.
Ostatecznie Happy Bon na poradę kupiło ponad 50 osób. Jak informuje Paweł Chołodowski z zarządu sieci kancelarii Krislex KDP sam portal ocenił, że jak na sprzedaż usług to dobry wynik. Zdaniem Pawła Chołodowskiego nie są to efekty, które zachęcałyby do częstego korzystania z tego rodzaju form sprzedaży i marketingu.
– Poza promocją mamy jednak satysfakcję, że osoby, które skorzystały z naszych usług, przekonały się, iż nie należy się bać prawnika
– wskazuje.