Infolinia pomoże, o ile się dodzwonisz

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także z wykorzystaniem telefonu.

Aktualizacja: 28.04.2015 07:09 Publikacja: 28.04.2015 01:01

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Foto: Flickr

Jakość obsługi szkód się poprawiła, ale pozostałe usługi infolinii, np. kompleksowa informacja o produktach, pozostawiają wiele do życzenia – wynika z raportu porównywarki ubezpieczeń mfind. Wynika z niego, że tylko połowa ubezpieczycieli umieszcza w widocznym miejscu na stronie głównej numer infolinii. Niewielu informuje też o kosztach połączenia – robią to jedynie MTU, HDI, Compensa, AXA Direct i Proama.

Nie do końca wiadomo też, w jakich godzinach można poprzez infolinie sprawę załatwić. Na szczęście numery do zgłaszania szkód działają na ogół długo, a kilka towarzystw oferuje możliwość telefonowania przez całą dobę (PZU, Ergo Hestia, MTU i You Can Drive). Benefia, Compensa i InterRisk, przyjmują telefonicznie zgłoszenia szkód siedem dni w tygodniu w godz. 6–22.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków