Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.04.2015 07:09 Publikacja: 28.04.2015 01:01
Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.
Foto: Flickr
Jakość obsługi szkód się poprawiła, ale pozostałe usługi infolinii, np. kompleksowa informacja o produktach, pozostawiają wiele do życzenia – wynika z raportu porównywarki ubezpieczeń mfind. Wynika z niego, że tylko połowa ubezpieczycieli umieszcza w widocznym miejscu na stronie głównej numer infolinii. Niewielu informuje też o kosztach połączenia – robią to jedynie MTU, HDI, Compensa, AXA Direct i Proama.
Nie do końca wiadomo też, w jakich godzinach można poprzez infolinie sprawę załatwić. Na szczęście numery do zgłaszania szkód działają na ogół długo, a kilka towarzystw oferuje możliwość telefonowania przez całą dobę (PZU, Ergo Hestia, MTU i You Can Drive). Benefia, Compensa i InterRisk, przyjmują telefonicznie zgłoszenia szkód siedem dni w tygodniu w godz. 6–22.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koniec papierowych formalności po kolizji drogowej dla użytkowników aplikacji mObywatel. Od 1 września dzięki mS...
W pierwszej połowie 2025 r. Grupa PZU wypracowała zysk netto wyższy o ponad 32 proc. niż rok wcześniej. Wynik z...
Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek LUX MED oraz LUX MED Investment jednogłośnie zezwoliła na wykonywanie dzi...
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas