Reklama

Infolinia pomoże, o ile się dodzwonisz

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także z wykorzystaniem telefonu.

Aktualizacja: 28.04.2015 07:09 Publikacja: 28.04.2015 01:01

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Ubezpieczyciele stawiają na szybką likwidację szkód – także poprzez infolinię.

Foto: Flickr

Jakość obsługi szkód się poprawiła, ale pozostałe usługi infolinii, np. kompleksowa informacja o produktach, pozostawiają wiele do życzenia – wynika z raportu porównywarki ubezpieczeń mfind. Wynika z niego, że tylko połowa ubezpieczycieli umieszcza w widocznym miejscu na stronie głównej numer infolinii. Niewielu informuje też o kosztach połączenia – robią to jedynie MTU, HDI, Compensa, AXA Direct i Proama.

Nie do końca wiadomo też, w jakich godzinach można poprzez infolinie sprawę załatwić. Na szczęście numery do zgłaszania szkód działają na ogół długo, a kilka towarzystw oferuje możliwość telefonowania przez całą dobę (PZU, Ergo Hestia, MTU i You Can Drive). Benefia, Compensa i InterRisk, przyjmują telefonicznie zgłoszenia szkód siedem dni w tygodniu w godz. 6–22.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama