Reklama

Skarżymy mniej

Ponad 4 tys. pisemnych skarg na obsługę związaną z ubezpieczeniami wpłynęło w ciągu pierwszych trzech miesięcy do Rzecznika Ubezpieczonych.

Aktualizacja: 07.05.2015 13:34 Publikacja: 07.05.2015 13:16

Skarżymy mniej

Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik

Najczęściej klienci zakładów skarżą się na likwidację szkód i obsługę w ramach ubezpieczeń Komunikacyjnych – 47 proc. 4058 pisemnych skarg to jednak mniej niż pism niezadowolonych klientów z ubiegłego roku. W pierwszym kwartale 2013 Rzecznik Ubezpieczonych odebrał bowiem 4233. Oznacza to więc spadek liczby spraw o 4,1 proc. Rzecznik Ubezpieczonych w najnowszym raporcie uważa więc, że sytuacja na rynku ubezpieczeniowym ulega poprawie, choć nadal widoczne są nieprawidłowości, a skala nierespektowania prawa przez niektórych ubezpieczycieli jest znacząca.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama