Skarżymy mniej

Ponad 4 tys. pisemnych skarg na obsługę związaną z ubezpieczeniami wpłynęło w ciągu pierwszych trzech miesięcy do Rzecznika Ubezpieczonych.

Aktualizacja: 07.05.2015 13:34 Publikacja: 07.05.2015 13:16

Skarżymy mniej

Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik

Najczęściej klienci zakładów skarżą się na likwidację szkód i obsługę w ramach ubezpieczeń Komunikacyjnych – 47 proc. 4058 pisemnych skarg to jednak mniej niż pism niezadowolonych klientów z ubiegłego roku. W pierwszym kwartale 2013 Rzecznik Ubezpieczonych odebrał bowiem 4233. Oznacza to więc spadek liczby spraw o 4,1 proc. Rzecznik Ubezpieczonych w najnowszym raporcie uważa więc, że sytuacja na rynku ubezpieczeniowym ulega poprawie, choć nadal widoczne są nieprawidłowości, a skala nierespektowania prawa przez niektórych ubezpieczycieli jest znacząca.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę