Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.10.2025 12:03 Publikacja: 25.09.2023 12:22
AirHelppoliczył, że nieplanowane wydatki pasażerów, którzy nie dotarli na czas z winy przewoźnika, to 362 euro na osobę.
Foto: Adobe Stock
Polscy pasażerowie koczują na chorwackim lotnisku. Samolot odlatuje bez części pasażerów z lotniska w Modlinie, bo musieli oni zostać ewakuowani z powodu bagażu pozostawionego bez opieki, a samolot na nich nie czekał. Takie i podobne sytuacje powtarzały się często tego lata.
Najczęściej pasażerowie nie znają swoich praw, bądź zniechęcają ich formalności i opieszałość przewoźników w wypłatach należnych odszkodowań. A jeśli już się zdecydują walczyć o swoje, to średni koszt nieplanowanej przerwy w podróży jest zazwyczaj i tak wyższy, niż wielkość odszkodowania wypłaconego przez przewoźnika. Agenci przewoźników mają też często cudowny dar znikania wtedy, gdy pojawiają się problemy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas