Aktualizacja: 30.04.2025 14:51 Publikacja: 08.05.2023 09:38
Foto: Graham Hughes/Bloomberg
Rok temu klienci odebrali 142 maszyny. Prezes Airbusa Guillaume Faury ostrzegał już od stycznia, że trudności z otrzymywaniem od dostawców komponentów do produkcji, które nasiliły się w 2022 r., przeciągną się na ten rok i będą wpływać na zdolności produkcyjne grupy.
Airbus nie otrzymuje w terminie silników Pratta&Whitneya do maszyn A220 i A320neo latających na krótkich i średnich trasach. Ich amerykański producent musi dzielić swą produkcję na gotowe silniki i na zapewnienie dotychczasowym klientom części zamiennych, bo okazała się konieczna częstsza wymiana niektórych elementów.
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
Indie podpisały wreszcie umowę kupna dla swojej marynarki wojennej 26 myśliwców Rafale za 630 mld rupii (6,5 mld...
Wyjaśniła się sytuacja amerykańskiej firmy lotniczej. Boeing postanowił przejąć ją (ponownie, po wyodrębnieniu j...
Chiny są gotowe do wznowienia normalnej współpracy z firmami z USA – poinformowało chińskie Ministerstwo Handlu....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W magazynach w Rosji czeka na klientów pół miliona niesprzedanych samochodów. 350 tysięcy z nich to auta chiński...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas