Reklama

Trudny rynek, ale sprzedaż Automarket.pl wzrosła

Niekorzystne z punktu widzenia rynku zjawiska nie zahamowały sprzedaży platformy Automarket.pl. Jej klienci kupili w zeszłym roku więcej aut niż rok wcześniej. Królowały leasing i wynajem długoterminowy.

Publikacja: 30.01.2023 19:10

Trudny rynek, ale sprzedaż Automarket.pl wzrosła

Foto: Adobe Stock

Automarket.pl to platforma należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, oferująca samochody nowe oraz używane z gwarancją – wszystkie dostępne od ręki. „Rzeczpospolita” dotarła do jej wyników za 2022 r. Były lepsze niż rok wcześniej. Klienci za pośrednictwem serwisu zakupili łącznie ponad 3700 pojazdów. Większość aut została sprzedana w leasingu (32 proc.) i w wynajmie długoterminowym (44 proc.).

Podczas, gdy w 2021 r. średnia sprzedaż aut za pośrednictwem platformy Automarket.pl wynosiła ponad 250 pojazdów, to w 2022 r. było to już przeszło 300 sztuk. Najlepszym miesiącem był marzec, w którym sprzedano prawie 400 aut. Do wzrostu sprzedaży w największym stopniu przyczyniło się stałe poszerzanie oferty. Na koniec 2021 r. na platformie dostępnych było ponad 1300 aut, a już pod koniec zeszłego roku o 81 proc. więcej - niemal 2400 sztuk.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama