Trudny rynek, ale sprzedaż Automarket.pl wzrosła

Niekorzystne z punktu widzenia rynku zjawiska nie zahamowały sprzedaży platformy Automarket.pl. Jej klienci kupili w zeszłym roku więcej aut niż rok wcześniej. Królowały leasing i wynajem długoterminowy.

Publikacja: 30.01.2023 19:10

Trudny rynek, ale sprzedaż Automarket.pl wzrosła

Foto: Adobe Stock

Automarket.pl to platforma należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, oferująca samochody nowe oraz używane z gwarancją – wszystkie dostępne od ręki. „Rzeczpospolita” dotarła do jej wyników za 2022 r. Były lepsze niż rok wcześniej. Klienci za pośrednictwem serwisu zakupili łącznie ponad 3700 pojazdów. Większość aut została sprzedana w leasingu (32 proc.) i w wynajmie długoterminowym (44 proc.).

Podczas, gdy w 2021 r. średnia sprzedaż aut za pośrednictwem platformy Automarket.pl wynosiła ponad 250 pojazdów, to w 2022 r. było to już przeszło 300 sztuk. Najlepszym miesiącem był marzec, w którym sprzedano prawie 400 aut. Do wzrostu sprzedaży w największym stopniu przyczyniło się stałe poszerzanie oferty. Na koniec 2021 r. na platformie dostępnych było ponad 1300 aut, a już pod koniec zeszłego roku o 81 proc. więcej - niemal 2400 sztuk.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
CPK przyspieszy wypłatę odszkodowań za wywłaszczenia
Transport
Dassault Aviation ma co robić. Rafale Marine dla Indii
Transport
Spirit AeroSystems wraca do Boeinga, ale Airbus przejmie dział cywilny
Transport
Chiny chcą się porozumieć z USA. Cła Donalda Trumpa biją w ich linie lotnicze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Transport
Rosjanie przestali kupować nowe auta. Są za drogie, jakość szwankuje, a strach narasta