Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.08.2025 22:51 Publikacja: 26.11.2022 11:44
Foto: Bloomberg
„Z Rosji są bezpośrednie loty do 22 krajów: Azerbejdżanu, Armenii, Białorusi, Wenezueli, Egiptu, Izraela, Indii, Iranu, Kazachstanu, Chin, Kirgistanu, Kuby, Laosu, Malediwów, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Seszeli, Tajlandii, Tadżykistanu, Turkmenistanu, Turcji, Uzbekistanu i Sri Lanki” – wyliczył przedstawiciel Federalnej Agencji Transportu Lotniczego (Rosawiacja) dla agencji RIA Nowosti. Do tych krajów latają zarówno samoloty pasażerskie, jak i towarowe.
Rosyjskie linie lotnicze latają obecnie do ograniczonej liczby zagranicznych portów lotniczych ze względu na sankcje krajów zachodnich. Unia zakazała dostarczania Rosji cywilnych samolotów i części zamiennych oraz zobowiązała leasingodawców do rozwiązania umów z rosyjskimi liniami lotniczymi. Usługi serwisowe i ubezpieczeniowe samolotów również zostały zakazane. Unia Europejska, Stany Zjednoczone, Kanada i wiele innych krajów zamknęło niebo dla rosyjskich samolotów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W sobotę rozpoczął się pierwszy w historii strajk personelu pokładowego w Air Canada. Największy kanadyjski prze...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas