Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 03:48 Publikacja: 13.11.2022 15:16
Foto: Adobestock
Airbus dostarczył w październiku 60 samolotów (po 55 we wrześniu), po 10 miesiącach ma na koncie 497 sztuk (dokładnie 495 po odliczeniu dwóch dla Aerofłotu, anulowanych z powodu sankcji). W rocznym planie zapowiedział wydanie 700 sztuk, co zdaniem analityków, jest nadal możliwe. „Airbus jeśli chce powtórzyć wynik z 2017 r., to musi j przekazać jeszcze 201 sztuk w ciągu 2 miesięcy, 216 w porównaniu z 2018 r. i 215 z 2019 r. Żadne z tych lat nie było łatwe pod względem produkcji i zarządzania” — stwierdził w nocie dla inwestorów Sash Tusa, analityk z Agency Partners, cytowany przez Reutera. Zauważył też, że wzrosły dostawy samolotów szeerokokadłubowych. Potwierdzały to sygnały od producentów i gigant leasingowy AerCap.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas