Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 14:16 Publikacja: 09.07.2022 12:46
Airbus A380
Foto: Bloomberg
Tak naprawdę wierne A380 pozostały linie Emirates, które z sukcesem zbudowały w Dubaju gigantyczny hub przesiadkowy wschód- zachód. Kiedy Azja zamknęła się z powodu pandemii, ten model przestał się sprawdzać, ale dubajczycy, kiedy tylko okazało się to możliwe, zaczęli uruchamiać połączenia europejskie i amerykańskie. I podstawiali tam A380.
Mniej entuzjazmu mieli dla superjumbo Francuzi, którzy swoich 10 maszyn tego typu uziemili jeszcze przed pandemią. Także Brytyjczycy z British Airways, a prezes Grupy Lufthansa, Carsten Spohr mówił, że niemiecki przewoźnik odstawił swoje największe maszyny na gigantyczny parking u stóp hiszpańskiej części Pirenejów. I że „raczej” stamtąd do Frankfurtu i Monachium już nie wrócą. W Hamburgu, skąd wylatywały do klientów A380 ostatnią taką maszynę, dla Emirates wyprodukowano w grudniu 2021 roku. Łącznie dubajczycy mają w swojej flocie 123 takie samoloty.
W poniedziałek, 16 czerwca, zaczyna się Paris Air Show, jedna z najważniejszych wystaw lotniczych na świecie. Od...
Airbus przewiduje w długoletniej prognozie, do 2044 r., ogłoszonej przed salonem lotniczym na Le Bourget (16-20...
Prezes Boeinga Kelly Ortberg i szefowa Boeing Commercial Stephanie Pope już byli spakowani, żeby wylecieć z Sea...
Od nadchodzącego weekendu europejskie linie lotnicze szykowały się do powrotu na lotnisko Ben Guriona w Tel Awiw...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Problemem polskiego rynku wtórnego jest niewielka liczba używanych samochodów młodych wiekiem. W prywatnym impor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas