Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.12.2016 11:07 Publikacja: 15.12.2016 10:18
Foto: Wikimedia
Od ponad roku prezes Grupy Lufthansa, Carsten Spohr zapowiadał, że właśnie Eurowings stanie się w przyszłości konsolidacyjną platformą, bo zależy mu przede wszystkim na stworzeniu oferty konkurencyjnej wobec niskokosztowych linii lotniczych, zwłaszcza Ryanaira. Do tej transakcji miało dojść wcześniej, planowano ją na połowę roku, ale przeszkodą okazał się zamach terrorystyczny na lotnisku w Brukseli.
Brussels posiada atrakcyjne aktywa, ponieważ Bruksela - baza przewoźnika jest lotniskiem charakteryzującym się nasileniem wysokopłatnego ruchu biznesowego. Dodatkowo belgijski przewoźnik, który powstał po bankructwie Sabeny ma rozwiniętą siatkę w Afryce, co dotychczas nie było najsilniejszą stroną Grupy Lufthansa. To także linia o niskich kosztach, nie wyższych od tych w Eurowings.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas