Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.04.2021 17:33 Publikacja: 15.04.2021 17:26
Foto: Bloomberg
Cała branża potrzebuje świeżych środków finansowych na odbieranie samolotów, bo zmalały w 2020 r. o ok. 40 proc. do 59 mld dolarów na skutek ograniczeń w produkcji związanych z pandemią oraz trwającego jeszcze uziemienia B737 MAX.
- Mimo bezprecedensowego wpływu wirusa na światowy przemysł lotniczy istnieje nadal generalnie dostęp do płynnych środków na rynku dla naszych klientów. I spodziewamy się dalszej poprawy wraz z odradzaniem się podróży — stwierdził Tim Myers, prezydent Boeing Capital, finansowego działu koncernu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas