Aktualizacja: 03.02.2015 10:24 Publikacja: 03.02.2015 10:24
Foto: Bloomberg
Niemiecki przewoźnik zatrudnia 118 tys. ludzi, prowadzi negocjacje z różnymi organizacjami pracowniczymi, bo stara się obniżyć swe koszty, aby konkurować z tanimi liniami w rodzaju Ryanaira i easyJeta oraz liniami znad Zatoki Arabskiej. Spór zbiorowy z pilotami reprezentowanymi przez VC o warunki przechodzenia na emeryturę i rozwój tanich przewozów jest w dalszym ciągu nie rozwiązany. Dyrekcja zgodziła się w styczniu na udział mediatora w sporze z personelem pokładowym zrzeszonym w związku UFO.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas